Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Kody rabatowe
Kody rabatowe oraz promocje w sklepach Mama i Ja
Dziś obowiązują następujące kody rabatowe i akcje promocyjne:
1. Kod na wózek: brak
2. Kod na fotelik: brak
3. Kod na łóżeczko dziecięce: brak
4. Kod na zabawki: brak
5. Kod Black Weeks: BW23 - kup dwa dowolne produkty za min 1000 zł i odbierz rabat 6% (obowiązuje do 30.11.2023)
6. Kod leżaczek: LBM10 - kup leżaczek BabyBjorn lub 4moms MamaRoo 5.0 z dowolnym produktem i odbierz rabat 10% na leżaczek (obowiązuje od 28.11.2023)
7. Kod rabatowy: SZ6 - kup dwa dowolne produkty na kwotę min. 600 zł w tym zabawkę i odbierz rabat 6 % ( obowizuje od 01.12.2023 )
Jak zrodziła się tradycja udzielania rabatów w „Czarny Piątek” znanym dniu popularnie nazywanym z angielskiego „Black Friday”. Nie trudno sobie wyobrazić jak w latach pięćdziesiątych XX wieku w Stanach Zjednoczonych pojawiła się pewna niecodzienna sytuacja, zwana później "Czarny Piątkiem." Po obfitym świątecznym obiedzie w czwartek, wielu pracowników postanowiło wydłużyć sobie weekend, dzwoniąc do swoich pracodawców i szefów w piątek rano i informując ich o "nagłej chorobie."
Taka taktyka po Święcie Dziękczynienia umożliwiała pracownikom skorzystanie z długiego weekendu, ale dla firm była to oczywiście uciążliwą sytuacją. Z jednej strony zaradni pracownicy, zadowoleni ze swojego nowego sposobu na wydłużenie wolnego czasu, nawet początkowo dla żartów przedstawiali różne wymówki związane z chorobami, aby uzyskać omawiane powyżej zwolnienie. Z drugiej strony pracodawcy byli zdziwieni tymi nagłymi trendami chorobowymi u swoich pracowników i musieli radzić sobie niestety z brakami w obsadzie w ten feralny piątek.
To wydarzenie w amerykańskim środowisku pracy pokazało, że ludzie potrafią być bardzo kreatywni w dążeniu do przedłużenia swojego weekendu. Dla pracodawców jednak „Czarny Piątek” stał się trudnym dniem, w którym musieli zmagać się z nieoczekiwanymi nieobecnościami swoich pracowników. Geneza Black Friday raczej nie wiąże się z rabatami a problemami w obsadzie wolnych miejsc pracy.
Ludzie szybko dodatkowy wolny czas wykorzystali na promocyjne zakupy przed Bożym Narodzeniem. Praktycznie od lat sześćdziesiątych XX wieku zwyczaj ten i sezon zakupowy jest propagowany jak początek świątecznego sezonu zakupowego. Aby motywować klientów do zakupów powszechnie wprowadzano system rabatowania, a z powodów komercyjnych w coraz większej liczbie innych krajów stosowano w tym okresie obniżki cenowe, promocje czy kody rabatowe.
Pochodzenie terminu „Czarny Piątek”
Pierwszy raz określenie Black Friday użyła policja z Filadelfii i Rochester która w 1961 nawę „Czarny Piątek” wykorzystała do opisania tłumu ludzi i korków drogowych, które pojawiły się jak grzyby po deszczu na skutek rozpoczęcia przedświątecznych wizyt w otwartych dłużej sklepach. Określenie Black Friday zostało także użyty w czasopiśmie The New York Times w 1975 roku jako określenie „najbardziej ruchliwego dnia zakupów”. W Black Friday wiele sklepów jest więc czynnych w dodatkowych godzinach, niekiedy nawet całą dobę, oferując jednodniowe rabaty i obniżki cen. Kody rabatowe, bony, promocje służą wyłącznie do wzbudzania chęci zakupowych u coraz większej ilości, pobudzonych w ten sposób, nowych klientów.
W 2015 r. koncern handlowy Amazon jako pierwszy przedstawił specjalne oferty „Czarno piątkowe” również w lipcu w tak zwany „Prime Day”, obiecując teoretycznie nawet lepsze rabaty i obniżki cen niż w dotychczasowy listopadowy „Czarny Piątek”. Firma Amazon powtórzyła tę praktykę jeszcze dwukrotnie w 2016 i następnym powodując, że inne firmy zaczęły serwować podobne przeceny, rabaty lub inne oferty promocyjne. W Ameryce Północnej jest on często najbardziej dochodowy wydłużonym dniem handlowym w ciągu całego roku. Tego dnia ponad 100 milionów Amerykanów decyduje się na zakupy po obniżonych cenach korzystając z promocji, obniżek cen, rabatów, bonów podarunkowych czy kodów rabatowy.
Promocje i rabaty w Mama i Ja
Sklep Mama i Ja udziela różnych kodów rabatowych w dowolnym czasie kody rabatowe mają różną wartość i są wyłącznie aktywne w czasie ich publikacji. Sklepy Mama i Ja informują, że kody rabatowe mogą wygasnąć w dowolnym momencie w sytuacji wyczerpania oferty towarowej bez jakiegokolwiek powiadomienia. Klientom którym nie uda się zrealizować kodów rabatowych, bonów podarunkowych czy rabatów nie przysługuje żadne odszkodowanie.
Zapraszamy do sklepów stacjonarnych i do sklepu internetowego. W naszej polityce handlowej staramy się dawać gwarancję najniższej ceny. Praktycznie w większości przypadków dostosowujemy się do cen naszej konkurencji zapewniając Państwu możliwie najbardziej atrakcyjna cenę . Nasi pracownicy są ekspertami w swojej dziedzinie także oprócz dobrej ceny służymy poradą aby zakupione u nas produkty były jak najlepiej dopasowane do Państwa potrzeb. Współpracujemy z najlepszymi dostawcami z całego świata Nasze sklepy w Gdańsku i Łodzi liczą powyżej 2000 m kw co powoduje, że w roku 2023 są największym w swoich miastach. Mają nawet w swojej ofercie mebelki dziecięce w tym łóżeczka czy krzesełka do karmienia. Sklepy w Gdyni i Toruniu są wyspecjalizowanymi punktami sprzedaży wózków dziecięcych i fotelików samochodowych.
Komentarze
Zostaw komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany.