Wszystko o zakupach

Metody złożenia zamówienia.

1. Bez logowania - to najszybszy sposób składania zamówień. Nie musisz zakładać konta i logować się, ale przy następnych zakupach będziesz musiał ponownie wpisać wszystkie swoje dane.

2. Z rejestracją/logowaniem - najwygodniejszy sposób składania zamówienia. Zakładasz konto i ustalasz hasło do niego, dzięki czemu w przypadku kolejnych zakupów wpisywanie danych nie będzie konieczne. Wystarczy tylko się zalogować.

3. Mailowo - możesz napisać do nas wiadomość na adres sklep@mamaija.pl. Pamiętaj o dokładnym określeniu produktu, który chcesz zakupić, podaniu adresu do wysyłki wraz z numerem telefonu kontaktowego oraz o wyborze formy płatności i sposobu dostawy. Jeżeli zabraknie niezbędnych informacji skontaktujemy się z Tobą.

Aby złożyć zamówienie na stronie mamaija.pl wybierz produkty, które Cię interesują. W tym celu wpisz nazwę produktu w naszą wyszukiwarkę. Możesz również poszukać interesującego Cię artykułu w kategoriach i podkategoriach lub wśród asortymentu danego producenta. Masz również możliwość filtrowania produktów ze względu na cenę sprzedaży oraz porównania ich cech w naszej porównywarce. Wybrane produkty dodaj do koszyka.
Artykuły dodane do koszyka możesz zobaczyć po naciśnięciu ikonki koszyka w prawym górnym rogu strony. Możesz jeszcze edytować zawartość koszyka lub przejść do kasy. Na tym etapie możliwe jest również wpisanie kodu rabatowego, który uzyskasz na jednorazowe zakupy po zapisaniu się do naszego newslettera.

Jeżeli koszyk zawiera wszystkie interesujące produkty przejdź do kasy. Wpisz adres, na który mamy wysłać zamówione produkty oraz wybierz sposób dostawy i formę płatności. Możesz również odebrać swoje zamówienie osobiście w naszym sklepie w Gdańsku po wcześniejszym ustaleniu z obsługa naszego sklepu dnia i godziny odbioru, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów. Sprawdź czy podsumowanie Twojego zamówienia zawiera prawidłowe informacje, przeczytaj i zaakceptuj nasz Regulamin, a następnie wybierz przycisk "Złóż zamówienie". Na ekranie swojego monitora zobaczysz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia w naszym sklepie. Otrzymasz również na podany w zamówieniu adres mailowy informację z numerem złożonego zamówienia oraz jego szczegółami. Sprawdź czy podałeś poprawny adres e-mail.

Następnie oczekuj na potwierdzenie dostępności zamówionych produktów oraz powiadomienie o ich wysyłce. Średni czas oczekiwania na przesyłkę w dni powszednie wynosi 24 godziny. Wysyłki realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Kurier dostarczy przesyłkę na podany w zamówieniu adres, a Ty możesz ją śledzić na stronie przewoźnika.






Metody Płatności.

1. przelew tradycyjny z konta bankowego klienta na kont bankowe sklepu.

2. płatność przy odbiorze możliwa w kasach sklepu stacjonarnego Mama i Ja

3. przelew kartą przelew karą płatniczą za pośrednictwem bankowych instytucji finansowych jak: Master Card czy VISA

4. przelew typu BLIK polski system płatności mobilnych, który umożliwia klientom dokonywanie płatności przy pomocy smartfonów

5. płatność typu Twisto odroczona płatność z pomocą bramki i-moje




Co to jest Twisto – to metoda zakupu, która pozwala Państwu zapłacić po uprzednim sprawdzeniu produktu w domu. Bez potrzeby rejestracji, podawania wrażliwych danych, szybko, bezpiecznie i wygodnie ! Metoda ta pozwala bez żadnych dodatkowych kosztów zapłacić za zakupiony towar w terminie do 21 dni od daty zakupu. W połączniu z możliwości zwroty towaru po 30 dnia daje niewiarygodne poczucie wysokiego standardu zakupowego połączonego ze bezpieczeństwem i spokojem.


1. Kiedy i jak mogę skorzystać z Twisto?

Na etapie wyboru płatności, wybieramy: płacę online z i-moje, a następnie Zakup z Twisto.

2. Kiedy i Jak dokonuję płatności do Twisto?

W tej opcji każdy klient ma 21 dni na opłacenie zakupów od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie niezbędne informacje będą Panstwo otrzymywali od Banku mailowo.

3. Ile kosztuje korzystanie z Twisto?

Twisto jest systemem który nic nie kosztuje! Klient płaci zawsze tylko za swoje zamówienie. Wszelkie koszty funkcjonowania systemu ponosi BANK

4.Potrzebujesz więcej informacji?

Pełna dodatkowa, uzupełniająca informacja zagwarantowana jest przez bank. Wsparcie klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00 pod numerem: +48 22 263 02 10 oraz mailowo na kontakt@twisto.pl ( bank )

Koszty Przesyłek

Wysyłki są realizowane za pomocą wyspecjalizowanych zewnętrznych firm kurierskich. Koszty wysyłki przedstawiają się następująco:

1. Za każdą paczkę do 30 kg w maksymalnych wymiarach określonych przez firmę kurierską jako paczka standardowa ( wymiary paczki standardowej są podane w regulaminie kuriera DPD - www.dpd.com.pl) koszt dostawy w wariancie: za pobraniem wynosi 19.00 zł PLN, a za opłaconą przelewem 16.00 zł PLN

2 Istnieje możliwość realizacji wysyłki bezpłatnej (dostawa gratis) pod warunkiem, że minimalny zakup przewyższa kwotę 500 zł PLN. Usługa ta jest realizowana wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej pod warunkiem realizowania przesyłki w paczkach standardowych tj. nie przekraczających standardowych wymiarów i wagi dla spedytora (zgodnie z regulaminem DPD - www.dpd.com.pl)

Zwrot zakupionego towaru

Każdy klient sklepu Mama i Ja może odstąpić od umowy zakupu bez podawania jakiejkolwiek przyczyny od umowy sprzedaży zawartej w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, składając oświadczenie na piśmie, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Formularz zwrotu dostępny w zakładce zwrot towaru.

Dodatkowo internetowy sklep Mama i Ja akceptuje zwroty zakupionego tam towaru w terminie do 30 dni ale w tym przypadku towar musi być w oryginalnym opakowaniu bez żadnych śladów użytkowania. Przypominamy ze zwrot odbywa się na koszt zwracającego.

Reklamacja zakupionego Towaru

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji prosimy najlepiej o kontakt z pracownikami Sklepu "Mama i Ja" Niezbędne dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt na stronie internetowej. Istnieje możliwość:

1. kontaktu z działem serwisowym sklepu stacjonarnego "Mama i Ja" w Gdańsku w godzinach pracy serwisu w celu rozwiązywania problemów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem produktów.

2. Skorzystania z usługi „door to door” polegający na wysyłce bezpośrednio do producenta

Sklep "Mama i Ja" w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji ma obowiązek ustosunkownia się do roszczeń Klienta.




To Top