0

Najbardziej popularna w Ameryce marka wózków UPPAbaby pojawiła się w tym roku na polskim rynku, skutecznie podbijając serca rodziców. Misją marki jest tworzenie wysokiej jakości produktów dla dzieci, które odpowiadają potrzebom rodziców wpisując się przy tym w tradycję eleganckiego wzornictwa i współczesnych trendów.

W osiągnięciu tego celu w znacznym stopniu pomogło doświadczenie założycieli marki. Umiejętność określenia własnych potrzeb i oczekiwań wobec wózków dziecięcych jako rodziców pozwoliła stworzyć produkty, które zaspokajają, a nawet przewyższają oczekiwania rodziców na całym świecie.

 

Amerykańska marka wózków dziecięcych już w Polsce

 

Jak większość udanych produktów, marka UPPAbaby powstała w 2006r. wedle starej znanej zasady „potrzeba matką wynalazków”. Przyszli rodzice drugiego dziecka po raz kolejny nie mogli znaleźć odpowiedniego sprzętu dla niemowlęcia, który spełni ich wszystkie oczekiwania. Do wyboru dostępne były wyłącznie tanio i masowo produkowane rozwiązania lub drogie, importowane produkty, których obsługa nie była łatwa i intuicyjna. Bob, który posiadał już ponad dziesięcioletnie doświadczenie w przemyśle produktów dla dzieci, postanowił samodzielnie wyprodukować wózek, który ułatwi rodzicom codzienne obowiązki. Tak powstał pierwszy wózek UPPAbaby - wysokowydajny, spełniający oczekiwania rodziców oraz zaspokajający ich potrzeby estetyczne. Takie wózki zostały bardzo dobrze przyjęte przez rodziców na amerykańskim rynku. Z czasem marka zaczęła się jeszcze bardziej rozwijać. Szybko dotarła na europejski rynek i azjatycki. Od 2020 roku wózki i akcesoria dla dzieci UPPAbaby są dostępne w Polsce.

 

Wózki, które pokochali rodzice

 

Wózki UPPAbaby stały się popularne głównie dzięki rekomendacjom od użytkowników. Zadowolone Mamy z przyjemnością opowiadały o wózkach i polecały je swoim przyjaciółkom, koleżankom, siostrom. Dzięki temu popularność marki stale wzrastała aż w końcu produkty tej marki stały się jednymi z najczęściej wybieranych przez przyszłych rodziców. Aktualnie również w Polsce widocznie wzrasta zainteresowanie marką oraz jej popularność. Zachwyceni rodzice opowiadają o funkcjonalności wózków, o tym jak świetnie spełniają codzienne potrzeby i jak doskonale sprawdzają się także w wyjątkowych okolicznościach i przy dłuższych podróżach.

 

Wśród propozycji wózków są modele, które można rozszerzyć do wersji dedykowanej dla dwójki dzieci. Jest to szczególnie interesujące, ponieważ można to wykonać bez dokupienia dodatkowego wyposażenia! W przypadku innych marek – często bardziej trudne do zrealizowania.

 

Właściciele amerykańskiej firmy w tym roku zaprezentowali również nowe modele: wózek UPPAbaby CRUZ V2 i wózek UPPAbaby VISTA V2. Są to udoskonalone wersje bestsellerowych wózków tej marki. Są jeszcze lepsze od swoich poprzedników!

 

Wybór gwiazd

 

Wózek UPPAbaby wybrali m.in. Mark Zuckerberg, Adele, Sarah Jessica Parker, Mila Kunis, Olivia Wilde, Zooey Deschanel czy Adam Levine. Nie mają jednego faworyta - np. Mark Zuckerberg postawił na wózek UPPAbaby Cruz, podobnie jak Mila Kunis, a Adele, Kourtney Kardashian, czy Sarah Jessica Parker zdecydowały się na model VISTA. UPPAbaby MINU to natomiast lekka spacerówka, która bardzo często pojawia się w mediach społecznościowych jako towarzysz dalszych podróży. Jest idealna na codzienne spacery i dalekie wyprawy.

 

Dlaczego akurat UPPAbaby?

 

Większość przyszłych rodziców podczas wyboru wózka dziecięcego zwraca uwagę na jego wygląd.

 

Jak wiadomo, wygląd musi spełniać oczekiwania rodziców ale pamiętajmy, że priorytetem jest bezpieczeństwo oraz zdrowie dziecka

 

Założyciele amerykańskiej marki UPPAbaby doskonale o tym wiedzą. Świetnie łączą obydwie wartości, dodatkowo dbając o każdy detal swoich produktów.

 

Wysoka jakość tkanin i materiałów wykorzystywanych do produkcji, dodatkowo nadaje im eleganckiego, szykownego wyglądu. W 2020 na rynku polskim swoją premierę miała najnowsza kolekcja kolorystyczna wózków(...)

(...)UPPAbaby VISTA V2 i UPPAbaby CRUZ V2. Pojawiły się kolory, które świetnie wpisują się we współczesne trendy i nawiązują do ponadczasowej klasyki i elegancji. Taka marka wózków dziecięcych to dobry wybór także ze względu na filozofię marki.

 

UPPAbaby to idealny przykład, że najlepsze produkty są tworzone na podstawie własnych doświadczeń. Bycie rodzicem ogromnie pomogło założycielom marki. Bob i Lauren doskonale wiedzieli, czego młodzi rodzice oczekują po wózkach dziecięcych, na co zwracają uwagę, co ułatwi im życie oraz codzienne obowiązki. Dzięki temu UPPAbaby zdobywa kolejne pozytywne opinie, wygrywa rankingi oraz codziennie otrzymuje setki wiadomości od zadowolonych rodziców.

 

Napisz komentarz

Dodaj komentarz

Twój email nie zostanie opublikowany