Dział reklamacji - sklep internetowy
Szanowni Państwo,
Jest na przykro, że zakupiony u nas produkt nie działa prawidłowo.
W celu rozpoczęcie procesu zgłoszenia reklamacji prosimy o wysłanie informacji o uszkodzeniu na adres:
Pod tym adres można zgłaszać wyłącznie reklamacje związane z produktami zakupionymi w sklepie internetowym.
Pracownicy działu reklamacji postarają się skontaktować z Państwem tak szybka jak się da.
Dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
Uprzejmie prosimy zgłaszać wyłącznie towary zakupione w sklepie internetowym www.mamaija.pl, a towary zakupione w sklepach stacjonarnych prosimy zgłaszać odpowiednio do sklepów w Gdańsku, Gdyni, Łodzi i Toruniu.
Internetowy dział reklamacji nie ma wglądu do dokumentacji zakupowej sklepów stacjonarnych. Jeszcze raz przepraszamy z kłopoty z produktem , dołożymy starań aby zredukować czas naprawy.